OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en positiv person som vill ha stort ansvar i en liten kundserviceavdelning?
Vi är ett företag som jobbar med prenumerationer av olika konsumentartiklar mot privatpersoner så som eltandborstar, rakhyvlar och kosttillskott.Du förväntas att genom bästa möjliga service lösa kundens frågor och problem samt genomföra merförsäljning/winback viamejl och telefon. Just merförsäljning är en stor del av arbetet då vi villbehålla de kunder som vill säga upp sina avtal.
Vår lilla men starkakundserviceavdelning består i dagsläget bara av två personer. Detta innebär stort ansvar där du såklart har stort inflytande i allt som rör vår kundservice och mer därtill. Du behöver kunna jobba både ensam och i grupp, samt vara stresstålig då arbetsbelastningen kan variera från vecka till vecka beroende på samtalsvolym.
Utöver vanliga kundserviceuppgifter så har vi även returhantering. För den intresserade kan det även bli aktuellt att ansvara över våra sociala medier. Kortfattat så är det en rätt så varierande arbetsdag jämfört med många andra kundservicejobb.
Kanske har du jobbat med telefonförsäljning men känner att du vill ta ett steg mot kundservice utan att släppa försäljningen helt? Kanske har du precis tagit studenten?Din erfarenhet har egentligen ingen större betydelse, men det är såklart av vikt att du inte har något emot att prata med människor i telefon samt inte är rädd för försäljning. Det viktigaste är givetvis attdu vill utvecklas och har rätt inställning!
Arbetstider
Vardagar 8-17
Lön
18 000 kr i fast lön + provision.
Plats
S:t Eriksplan
Anställningsform
Provanställning 6 månader som övergår i tillsvidareanställning
Vi ser fram emot att visa dig kontoret och berätta mer om oss!
Ansökningar tas inte emot via mejl, utan endast via knappen nedan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundserviceansvarig Max Jansson
Max Jansson
Stefan Hackzell