OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en person som kan arbeta deltid inom godsmottagning, inköp och administrativ support.
Om tjänsten
I din roll som godsmottagare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
Godsmottagning:
- Mottagning av gods enligt gällande instruktioner
- Ansvara för inskrivning och uppmärkning av material enligt gällande instruktioner
- Ansvara för att material förvaras i enlighet med statusmärkning, d.v.s. karantän, godkänt och ev. underkänt material.
- Ansvara för att lager och förråd hanteras på ett sådant sätt att det är ordning och reda, d.v.s. dedikerade och tydligt uppmärkta platser för material.
- Provtagning av inkommande material enligt gällande instruktion
- Assistera företaget med utgående gods
Inköp:
- Inköp av förbrukningsmaterial och lagerhållning av dessa. Inköp utifrån underlag (beställningslistor) från respektive avdelning.
- Hantera kontakter med leverantörer av förbrukningsartiklar.
Support till Finans och Administration:
- Ta emot besökare och bud .
- Ta hand om växeltelefon.
- Ta hand om post.
- Vid behov, övrig support till assistent på Finans och Administration.
Uppdragets längd är fr o m april och troligtvis året ut. Arbetstid blir troligen torsdag eftermiddagar samt hela fredagar.
Om dig
Du har minst gymnasial utbildning samt gärna grundläggande utbildning inom logistik. Arbetslivserfarenhet inom GMP-reglerad verksamhet är meriterande, liksom erfarenhet från nämnda arbetsuppgifter. Vi söker dig som är strukturerad och gillar ordning och reda. Du tycker om att ge service och har god kommunikationsförmåga.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Urval sker löpande och vi ser fram emot din ansökan snarast.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef:
Aziza Mehho, aziza.mehho@adecco.se, 018-65 33 03.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord: godsmottagning, inköp, support, administration, lager, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147