OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se
Vi söker dig som vill anta en berikande utmaning för en av våra uppdragsgivare inom telekombranschen. Uppdraget är inom säljande kundservice. På GoExcellent hanterar vi kunder via telefon, mail och sociala medier. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver hög kompetens och stort fokus på att alltid ge den bästa servicen.
Dina praktiska arbetsuppgifter som Säljcoach består bland annat av:
• Att ansvara för leverans mot uppsatt försäljningsbudget och nyckeltal
• Operativt arbete för att driva och utveckla försäljningen på uppdraget
• Att stödja och följa upp agenterna tillsammans med teamledarna deras försäljningsresultat genom coaching och målstyrning
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande. Du rapporterar till Team Leader i Kalmar.
Vi ser att du har:
• Gymnasiekompetens med betyg i engelska, svenska och matte A.
• Annan relevant utbildning är meriterandeMinimum 1 års arbetslivserfarenhet av kundbearbetning/försäljning med dokumenterat goda resultat
• Goda språkkunskaper, såväl engelska som svenska, både skriftliga och muntliga
• Goda kunskaper i MS Office
Önskvärda egenskaper:
• Van att arbeta kommunikativt och pedagogiskt
• Är resultatorienterad, kreativ och kan arbeta självständigt
• Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor
• Är en idéspruta
• Erfarenhet av coachning eller utbildning inom försäljning
Vi ställer höga krav på följande kompetenser:
• Resultatinriktning
• Lagarbete
• Kvalitetsinriktning
• Muntlig kommunikation
• Coaching
• Flexibilitet
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Malmer
Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson
Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist
Josephine Olsson
Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson
Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000