GoExcellent söker medarbetare till kundtjänst inom tågtrafik

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker nu medarbetare till vår nya kund inom kundtjänst. Du som vill ge god service, har lätt för att se lösningar och som tycker om att hjälpa resenärer i hela landet, kommer att trivas hos oss. Vi som jobbar här besvarar olika frågeställningar via telefon och mail.

Tempot kan tidvis vara högt i samband med trafikstörningar och vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer.

På GoExcellent har du goda utvecklingsmöjligheter då vi är en lärande organisation och regelbundet har olika typer av utbildningsinsatser för våra medarbetare. Dessutom får du lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för resenärens behov.

Du har:

• Gymnasiebetyg i svenska och engelska A - tas med på intervju
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, muntliga
• Övriga  språkkunskaper är meriterande
• Erfarenhet av försäljning från resebranschen är meriterande

Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför intervjuer. När du har registrerat din ansökan, kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Du kommer även få ett mail med avsändare  Noreply (dontreply@goexcellent.com) med texten "" Inbjudan till skrivarprov". Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Vi finns på Facebook https://www.facebook.com/GoExcellent.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • GoExcellent har löner enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
  • Kundtjänsten är öppet 6-24 alla dagar i veckan. Vi söker både visstidsanställda och timanställda (832:anställning). Utbildningsstart är i maj. Du börjar med en utbildning som varar i 2 veckor. Den är på dagtid 08.00-16.30 måndag-fredag. Ett krav är att man kan delta under hela utbildningstiden. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
  • Publicerat: 10 april 2014

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024