GoExcellent söker säljande kollegor till vårt call center

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker nu 20 st säljande kundservicemedarbetare som ska vara ansiktet utåt mot vår uppdragsgivares kunder och arbeta för att upprätthålla deras starka varumärke. Företagets mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.

Arbetsuppgifterna består i att serva deras kunder och att aktivt ta reda på kundens behov för att besvara frågor om kundens tekniska lösning, abonnemang eller faktura. Genom att aktivt fråga och vara lyhörd för svaren, säkerställer du att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet av tjänster och att varje kundkontakt slutar med en mycket nöjd kund.

Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coachning.

Som person bör du kunna prestera under stressiga situationer samt vara disciplinerad,  Du ska ha ett resultatinriktat sätt och strävar alltid efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är något som du tar för givet och att lösa problem ser du som en utmaning. Du har ett proaktiv sätt och är lyhörd för köpsignaler.

Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus. Arbetet som kundservicemedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter.

Du har:

• Gymnasiekompetens
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen. Du kommer även få ett mail med avsändare  Noreply (dontreply@goexcellent.com) med teksten "GoExcellent –Tangenttest". 

För att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen måste du ha gjort de två testen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB Stockholm
  • 20 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag
  • Tillsättning sker den 23 september 2013. Tjänsterna omfattar en behovsanställning. Du måste kunna jobba minsta två kvällar i veckan. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar, och helger.
  • Publicerat: 4 september 2013

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024