Grekisk talande kundtjänstmedarbetare till Zinzino

Arbetsbeskrivning

Vad erbjuder vi dig?


Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder.


Vem är du?
Du är en positiv människa med ett välutvecklat servicesinne som alltid sätter kunden i fokus. Du är både effektiv och initiativrik. Du gillar att arbeta i team men har inga problem att jobba enskilt.
Att bemöta kunder och återförsäljare som pratar Grekiska eller engelska är inget problem för dig.


Zinzino AB (publ.) är ett globalt direktförsäljningsföretag som marknadsför och säljer testbaserade produkter inom kosttillskott, hudvård och livsstil. Zinzino äger det norska företaget BioActive Foods AS och forsknings-/produktionsenheten Faun Pharma AS. Zinzinos huvudkontor ligger i Göteborg, och företaget har även kontor i Helsingfors, Riga, Oslo, Florida och Adelaide. Zinzino är ett aktiebolag noterat på Nasdaq First North.


Zinzino står för personliga, familjära kontakter mellan säljare och kund. Våra produkter återfinns inte i butiker och marknadsförs inte via tv-reklam eller tidningar. Istället är det ett säljnätverk av tusentals oberoende partners som via direktförsäljning kontaktar sina kunder och erbjuder produkterna i Zinzinos sortiment.


Zinzino växer så det knakar och vi behöver därför en medarbetare till Grekiska supporten. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med service och support och som alltid sätter kunden i centrum! Tillsammans med dina kollegor på supportavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss.


Arbetsuppgifter
•Telefon och mailsupport till företagets Grekiska kunder och återförsäljare och vid behov även stötta de övriga Europeiska länderna.
•Administrativa uppgifter såsom databashantering och fakturaärenden
•Registrering, avvikelsehantering och uppföljningsarbete
•Hantering av reklamationsärenden




Vi önskar att du har minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att jobba med kundtjänst eller support där du hanterat många av de till kundtjänst tillhörande arbetsuppgifter såsom bla fakturaärenden samt reklamationsärenden.


Arbetstiderna är mån-fre kl. 8.00 till 17.00


Tillsättning sker efter överenskommelse men vi jobbar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundtjänstchef Malin Johansson
0707449175

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zinzino AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Hulda Lindgrens gata 8
Göteborg

Postadress

Box 80
Göteborg, 40121

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

2 juni 2024