Handläggare för avtalshantering sökes till långt uppdrag!

Handläggare för avtalshantering sökes till långt uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig med intresse för ekonomi och tidigare erfarenhet av administrativt arbete!
Söker du en plats att utvecklas på professionellt och personligt? Trivs du med att jobba inom service och support?

Då är detta tjänsten för dig!

Om tjänsten
Du kommer ingå i ett team där professionell och personlig utveckling prioriteras högt! Jobbet är som handläggare för avtalshantering där du ingår i en stor concern. Avdelningen är ledande inom företagsfinnansering med fokus på leasing, hyr och lån. DU har 190 kollegor sprida över hela Sverige, Norge och Finland.

Start sker i mars eller april och uppdraget pågår till slutet av augusti 2023. Chansen att få fast anställning hos kunden är goda.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer vara en del av det svenska teamet som jobbar mot både externa och interna kunder inom bolaget. Framförallt handlar det om service och support till dessa och rollen ses som en central roll med många kontakter. Framförallt jobbar du med hantering av hyres- och leasingavtal. Du jobbar både via telefon och mail mot andra interna avdelning och samarbetspartners.


Vem är du?
Viktiga egenskaper för rollen är flexibilitet, servicekänsla och lösningsorienterad. Tjänsten innehåller mycket administration och kommunikation så vi ser gärna att du är kommunikativ, både i skrift och tal på svenska och engelska, samt hög administrativ förmåga. Framförallt ser kund fram emot att få in dig i teamet och se dig växa med andra kollegor och anta nya utmaningar i jobbet!.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Grundläggande ekonomisk kunskap
• tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
• tidigare erfarenhet av kundservice
• god vana av att arbeta i flera datasystem
• Förmåga att lära dig nya uppgifter snabbt och har ett intresse att sätta dig in i olika kunders avtal
• Behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
• Erfarenhet av att arbeta med leasing är det meriterande


Om verksamheten
Att hitta rätt person till rätt plats - det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar chefer och specialister till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Poolia vet du att vår process är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet: att du är rätt person på rätt plats.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 16 februari 2022

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024