Handläggare till företag inom bilbranschen

Handläggare till företag inom bilbranschen

Arbetsbeskrivning

I rollen som handläggare kommer du att ansvara för det administrativa arbetet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Du kommer även att ansvara för support och kundservice där kunderna utgörs av bland annat privatpersoner, företag och återförsäljare inom bilbranschen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta administration av serviceavtal, telefonsupport och mailkontakt med återförsäljare samt intern personal och utveckla servicetjänster och processer. Eftersom att företaget är verksamma inom bilbranschen är det meriterande med erfarenhet eller intresse av fordon.

Vi söker dig som:

• Har erfarenhet av kundservice eller administration (gärna servicerådgivare eller liknande)
• Har en gymnasieutbildning
• Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som engelska
• Kunskap eller erfarenhet av bilbranschen är meriterande

Personliga egenskaper:

• Flexibel, noggrann och kommunikativ
• Serviceinriktad med administrativ kompetens
• Förmåga att prioritera och genomföra
• Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till kunderna
• Samarbetsförmåga

Plats: Södertälje.

Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-03-20, så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@barona.se

Om Barona

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 20 mars 2020

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023