Handläggare till kund i Eskilstuna

Handläggare till kund i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi en handläggare till en trevlig offentlig kund i Eskilstuna! Vi söker dig som har erfarenhet av handläggning och diarieföring sedan tidigare och som kan starta igång i januari 2022. Är du redo för en ny utmaning? Välkommen in med din ansökan!

Arbetsbeskrivning
Vår kund behöver förstärka sin handläggargrupp då de har en stor mängd ärenden som behöver avslutas. Du kommer att hantera ärenden där ledningsägare ansöker om tillstånd för att få förlägga ledningar (fiber, vatten, starkström t ex) inom vägområdet längs det statliga vägnätet.

Efter utförd ledningsförläggning ska det ske en besiktning – antingen i fält av en besiktningsman eller utifrån bildunderlag som handläggaren tar ställning till. Du kommer därför att arbeta med att komma till avslut i ledningsärenden. Det innebär att som handläggare gå igenom ärendet och göra en bedömning av hur ärendet ska avslutas. 

Arbetsuppgifterna kan b.la. innefatta:

• Kontrollera ärendet
• Bedöma hur ärendet ska avslutas
• Beställa besiktning alternativt bedöma skicket på vägområdet utifrån bilder
• Fakturera

Arbetet innebär även att diarieföra handlingar, ha mycket kontakter med handläggarkollegor och kunder och interna samarbetspartners.
Vem är du?
Vi söker dig som har mycket god kommunikativ förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Vidare arbetar du bra i team såväl som självständigt och har en god pedagogisk förmåga. 

För att vara kvalificerad för tjänsten har du även: 

• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett års (12 månaders) arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Referenser från liknande tjänst behöver bifogas med ansökan. 
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på heltid med start 2022-01-31 till 2022-10-01, med eventuell förlängning. Placering: Eskilstuna, resor i tjänsten kan förekomma. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elin Hellenius på elin.hellenius@jurek.se

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 7 december 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Administratör- projektplanering och utveckling

Administratör- projektplanering och utveckling

29 maj 2024

23 maj 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024