Handläggare Till spännande uppdrag i Umeå!

Handläggare Till spännande uppdrag i Umeå!

Arbetsbeskrivning

Vi på Academic work söker nu åt kunds räkning en handläggare! Har du tidigare erfarenhet av Administrativt arbete eller en utbildning inom ekonomi- eller juridikområdet? Ansök redan idag, vi jobbar med löpande urval för denna tjänst.

OM TJÄNSTEN
I rollen kommer du att arbeta ute på uppdrag ute hos ett större företag inom energisektorn. I du kommer att hantera reskontra och betalflöden, inklusive påminnelse- och kravhantering för företagets kunder. Arbetet innefattar hantering av in- och utbetalningar, bokföring av dessa i system. Arbetet innebär även hantering av telefonsamtal och mejlkontakt med kunder samt externa kontakter med inkassobolag.
Uppdraget pågår på heltid från April, i rollen kommer du behöva arbeta under juli månad.

Du kommer vara anställd av Academic Work och jobba som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en påbörjad eller avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Alternativt flerårig erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter som vi bedömer relevanta för tjänsten.
- Har god kunskap i Excel och i Office-paketets applikationer.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då språken används i det dagliga arbetet.
- Har erfarenhet av arbete med kundkontakt via telefon, samt av administrativa uppgifter inom ekonomi och ekonomisystem.

Det ses som meriterande om du har grundläggande kunskaper om energimarknaden.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Strukturerad
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2024
  • Ansök senast: 19 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Credit Analyst

Credit Analyst

19 april 2024

4 april 2024

3 april 2024