Handläggare/arbetsförmedlare till myndighet i Norrköping

Handläggare/arbetsförmedlare till myndighet i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Just nu letar vi efter handläggare/arbetsförmedlare till vår kund, en myndighet i Norrköping. Du arbetar heltid på vardagar med arbetstid 8-16.30

Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifter innefattar att ge information och stöd till arbetssökande från hela landet. Tillsammans med arbetssökande gör du planeringar och överenskommelser för att gå vidare till arbete eller studier. Även beslutsfattande i form av myndighetsutövning och administration är en stor del av arbetet, såsom att svara på frågor om det som rör arbetsmarknaden och att söka arbete. Vi ser därför att du är bra på att lyssna och prata med människor, ge god service och se möjligheter.

Du kommer att tillämpa myndighetens regelverk vilket kräver att du snabbt kan ta till dig och förklara stora textmängder. För att passa i uppdraget letar vi efter dig som har en mycket god social förmåga och som är van att anpassa sitt bemötande efter målgrupp. Det är självklart viktigt att du har ett respektfullt och positivt bemötande. Vi ser också att du som söker effektivt kan arbeta i system och är bra på att fatta beslut. Arbetet är kundintensivt, dynamiskt och kräver hög grad av flexibilitet.

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning

- Minst två års arbetslivserfarenhet på minst 50 % i Sverige
- God generell datavana
- Förmåga att jobba självständigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- B-körkort


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2022
  • Ansök senast: 7 januari 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023