Handledare

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning
Vi är ett företag som arbetar med olika projekt och utbildningar. Vi arbetar med att förbättra människors möjligheter att komma ut i arbete och egen försörjning. Vi har flera års vana att hjälpa människor att finna sin plats i samhället.

Arbetsuppgifter
Vi söker nu personer som har erfarenhet och kan göra personliga inventeringar/ Yrkeskartläggningar, Skriva CV och personliga brev. Stötta och stärka människors självkänsla.

Utbildning/Erfarenhet
Krav på minst 12 månaders erfarenhet av Meritportföljen eller liknande erfarenhet av personlig inventering, yrkeskartläggning, CV och personliga brev. Ha erfarenhet av anskaffning av prövnings- och praktikplatser. Du ska ha intresse för och tycka om människor från olika kulturer. Ha god dator- och administrationsvana. God svenska i både tal och skrift.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MANKOM GLOBAL AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • 6 månader eller längre.
  • Publicerat: 17 december 2013

Besöksadress

Olaigatan 2
None

Postadress

Box 22063
ÖREBRO, 70223

Liknande jobb


Arbetsmarknadshandledare

Arbetsmarknadshandledare

27 maj 2024

Vik. Arbetsmarknadshandledare

Vik. Arbetsmarknadshandledare

27 maj 2024

27 maj 2024