OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en handyman/handywoman som kan hjälpa dem i deras konferenslokal. Arbetsuppgifterna är allt ifrån att rigga upp material, ha hand om kundkontakter och vara behjälplig med allt-i-allo uppgifter.
Start: Omgående
Plats: I fina lokaler på Kungsholmen, Stockholm
Omfattning: Arbetet är på deltid, med minst 3 dagar i veckan.
Tider: varierande tider
DIN PROFIL
· Du är service-minded, en god människokännare som brinner för att leverera bästa service.
· Du har inte "tummen mitt i handen" och har en bra teknisk förmåga.
· Du är administrativ, organiserad och tidseffektiv.
· Du är stresstålig, noggrann och kommer alltid i tid.
· Du har lätt för att ta instruktioner och anpassa dig till nya miljöer.?
ARBETSUPPGIFTER
· Hjälpa till att rigga inför olika event / konferenser
· Skicka/ta emot eventuella leveranser
· Beställa material till event
· I övrigt hålla koll på utrustningen i lokalerna och kunna felrapportera reparation och service.
VI ERBJUDER
En rolig och meriterade arbetsplats där man får mycket ansvar och kommer få arbeta i en fartfylld atmosfär. Det är viktigt för oss att man växer med sin uppgift i bolaget och att man har ett långsiktigt synsätt på sina arbetsuppgifter och får rätt förutsättningar för att kunna jobba på detta sätt.
Du kommer att vara anställd via People Partner och jobba direkt åt vår kund.
ANSÖKAN
Skicka in din ansökan (CV och personligt brev) genom att klicka på "ansök nu". Vi håller intervjuer löpande, så vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast.
Ser fram emot att höra ifrån Dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Ryfors
Carl-Johan Hagen
Personal koordinator Björn Lundqvist
08-665 07 01
0739163123
Personal koordinator Björn Lundqvist
0739163123
Malin Ryfors
086650701
Personal koordinator Victoria Gedda
086650701
0739163123
Personal koordinator Sophie Lindbergh
0735-650329
Personal koordinator Jennie Emanuelsson
+46760 52 42 04
Projektledare Amanda Rönnberg