Head of Customer Retention

Arbetsbeskrivning

Telavox är en telefonoperatör som hjälper företag att få ut maximalt av sin kommunikation genom en enkel, rolig och relevant helhetsupplevelse. Detta uppnår vi genom att själva utveckla en plattform för tjänster och stödsystem.

<b>Tjänsten</b>

Telavox säljer telefoni och växeltjänster till företag i Sverige. Vi tecknar normalt våra kunder på 36 månader och har som policy att därefter inte binda om våra avtal. Istället ska behålla våra lojala kunder genom att vara den bästa leverantören med högst kvalitet.

Vi söker nu en person som ska ansvara för vår kundvård. Avdelningens uppdrag är att tillse att ingen kund lämnar Telavox av en anledning som vi kan och vill påverka. I din tjänst ingår därför bland annat följande moment:

• Identifiera alla olika scenarion som resulterar i att kunder lämnar Telavox
• Ta fram proaktiva processer och program för respektive scenario
• Genomföra, följa upp och förbättra respektive process och program
• Belysa förbättringsåtgärder som respektive avdelning inom Telavox kan utveckla

Du blir ansvarig över avdelningen, idag bestående av en person, som förväntas växa till 4-6 medarbetare de kommande 1-2 åren. Din tid kommer du att fördela mellan punkterna ovan, ditt personalansvar och rent operativt kundvårdsarbete per telefon och mail.


<b>Din profil</b>

Vi söker dig som har erfarenhet av kundvård, winback och projektledningen. Det är positivt om du har erfarenhet av personalansvar, men tjänsten kan också vara ditt nästa steg i karriären. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning, exempelvis inom kommunikation, service management eller ekonomi. Det också meriterande om du har arbetslivserfarenhet från ett företag inom telekombranschen.


<b>Vi erbjuder</b>

Telavox som arbetsgivare kommer inte att göra dig besviken. Vi satsar mycket tid, pengar och engagemang på de vi väljer att anställa, vilket också gör att vi förväntar oss mycket tillbaka. Du utgår från våra nya lokaler i Dockan och blir en del av ett roligt gäng med högt i tak och stor sammanhållning.

Har du några frågor om tjänsten eller Telavox, hör gärna av dig till HR-ansvarig Mikael Wirén på 040-622 00 10. OBS! Om du representerar ett bemannings- eller annonsföretag vill vi inte bli uppringda utan hänvisar vänligen men bestämt till jobb@telavox.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-assistent Monika Tahiraj
46406220057
HR-assistent Monika Tahiraj
040-6220057
Mikael Wirén
040-6220032
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-6220010
HR-specialist Monika Tahiraj
46406220057
Salgschef Lars Kristian Jensen
+45 5377 1630
Dick Wallin
08-12131406
Regional Sales Manager Christoffer Carpvik
0363300833

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Tills vidare
  • Publicerat: 13 maj 2014

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A
None

Postadress

Box 142
MALMÖ, 20121

Liknande jobb


22 april 2024