HEAD OF OPERATION - DELTA PROJECTS

Arbetsbeskrivning

FÖRETAGET
Delta Projects har sedan de grundades 2002 i Stockholm lett utvecklingen av svensk onlineannonsering. Genom att ständigt sträva efter att förnya, förbättra och förändra har de utvecklat och introducerat ny teknik som i grunden har ändrat hur annonsering online går till. Företaget har en stadig tillväxt och ett starkt fäste i norra Europa, med kontor i Sverige, Danmark, Norge, Tyskland och Nederländerna.

VI ERBJUDER
Delta Projects är ett snabbt växande företag och erbjuder en arbetsplats i dynamisk miljö som präglas av innovation, entreprenörsanda och hög digital kompetens. Här får du chansen att arbeta på ett företag som utvecklar och leder marknaden framåt. Vi söker dig som vill utmanas, utvecklas, jobba hårt och framförallt växa tillsammans med oss.

OM TJÄNSTEN
Vi söker en Head of Operation som tillsammans med oss vill utveckla Delta Projects till det ledande företaget inom automatiserad annonshandel i Europa. Du trivs i en ledande roll och kan hantera personalansvar som chef för hela leveransen med tillhörande processer. Du är driven och jobbar operativt hands-on med struktur, processer och flöden.

ARBETSUPPGIFTER
Delegera, motivera och se till att leveransen ständigt utvecklas och förbättras. Se till att processer, struktur och flöden förbättras och avdelningen därigenom effektiviseras.
Du driver avdelningen operativt och ansvarar för kärnan av Delta Projects erbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
Har akademisk examen eller motsvarande.
Har gedigen erfarenhet av digitalmarknadsföring.
Har ett genuint intresse för Internet, ny teknik och media.
Har en god förmåga att fatta beslut, agera snabbt och operativt.
Kan arbeta både i grupp och enskilt samt har förmågan att sätta gränser då det behövs.
Du behärskar engelska i tal och skrift. Vidare är du positiv, social och driven med starkt resultat och leveransfokus. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering.

START
Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid.

OMFATTNING
Heltid, tillsvidare

PLATS
Banérgatan 10. Centrala Stockholm

ANSÖKAN
Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande!
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto!
Skicka din ansökan idag via;
work@talentpartner.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Nina Grundström
0708955982

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TALENT & PARTNER AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 12 mars 2014

Besöksadress

SVEAVÄGEN 21 7TR
STOCKHOLM

Postadress

BOX 7644
STOCKHOLM, 10394

Liknande jobb


Social Media Manager

Social Media Manager

27 november 2023

Vi söker en driven Content Manager!

Vi söker en driven Content Manager!

14 november 2023

8 september 2023