Help desk / Supportmedarbetare med teknikansvar

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har ett brinnande intresse för att arbeta med help desk/support!

Du ska vara intresserad av att jobba i ett dynamiskt och växande företag med att metodiskt bygga upp rutiner och processer. Vi ser att du tycker om att ha ett ansvarfullt arbete och tycker om att jobba självständigt. I och med att det är ett högt tempo inom företaget bör du vara stresstålig men samtidigt kunna ge god service till våra affärspartners och medarbetare.

Arbetsuppgifterna innebär bl. a arbeta med t ex intern/extern serverdrift, nätverk, klientdatorer, skrivare etc. I denna roll ingår även serva våra kontor, 250 användare samt även second line support till externa samarbetspartners såsom Giroservice.

Meriterande om du kan:
- Microsoft Exchange Server
- Microsoft SharePoint Server

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor vid Globen. Ett viktigt krav är att du har körkort då tjänsten stundtals innebär resor till våra växlingskontor. Du skall också kunna uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Sammanfattning

Besöksadress

Arenavägen 61
Johanneshov

Postadress

Box 12
Stockholm-Globen, 12125

Liknande jobb


Engineering Manager - Data Engineering

10 maj 2024

10 maj 2024