Helpdesk Agent

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett härligt helpdesk team?

Ta chansen att bli en del av vår kunds globala IT-helpdesk-team i Sverige som söker nya medlemmar för att stärka sitt nuvarande team med 50 agenter. Positionen är baserad i Stockholm och omfattar att hjälpa kollegor över hela världen med IT-relaterade frågor och support i enlighet med deras Incident Management-process.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med:
- Telefon
- Email/Chat
- Ärendehantering
- Kontakt med externa leverantörer
- Operation Center
- Kvalitetssäkring av tickets

Din profil
Vi letar efter en person som är serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av liknande uppgifter inom IT-support. Du behöver ha god muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Du är snabblärd och har framförallt en positiv och hjälpsam inställning.

Vi tror att du har:
- 1 års erfarenhet av liknande uppgifter
- Kunskap om administration i Active Directory
- Kunskap om de program som ingår i Microsoft Office 2010/13

Din personlighet:

- Som person tror vi att du är ambitiös, ödmjuk och kommunikativ
- Du letar ständigt efter möjligheter att förbättra saker
- Du värdesätter eget ansvar, lagarbete och enkel kommunikation
- Du tycker om att arbeta i en global roll med många olika kontaktytor

Intervjuer sker löpande och vi ser fram emot att få träffa dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannie Hagenius
0707 65 20 95
Gabriella Boumadi
0735-396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Jannie Hagenius

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholm - Tjänsteman
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 23 mars 2018

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 117
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


IT-konsult

IT-konsult

16 maj 2024

Supporttekniker

15 maj 2024

15 maj 2024