Helpdesk Support

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter[ Vi söker dig som gillar att arbeta med service, support och administration!Du skall tillsammans med övriga kollegor ansvara för att på ett kvalitativt sätt lösa användarnas problem via telefon eller email.En stor del av ditt arbete arbetar du rent administrativt i de olika systemen.Supporten[rör allt från enklare till specifika frågor i systemen.[[ Utbildning/Erfarenhet Vi ser gärna att du har en eftergymnasial[utbildning med ett brinnande teknikintresse.Meriterande[om du[har[erfarenhet av affärssystem.Vidare har du goda kunskaper i[officepaketet samt engelska.Du har även god telefonvana och erfarenhet från serviceyrke.[ Personliga egenskaper Detta arbete passar dig som är serviceinriktad, kvalitetsmedveten, noggrann och strukturerad.Du sätter kunden i focus och du trivs med att vårda återkommande kundrelationer.Du tycker också att problemlösning är intressant och du har en god pedagogisk läggning.Vi värdesätter god samarbetsförmåga, då vi värderar teamkänslan i gruppen högt. Tjänsten är på heltid och skall tillsättas omgående.Vi arbetar med löpande urval och intervjuer.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell

Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 augusti 2010
  • Ansök senast: 17 september 2010

Besöksadress

Nils Ericsonplatsen 3
None

Postadress

Nils Ericsonplatsen 3
Göteborg, 41103

Liknande jobb


31 maj 2024