Helpdeskagenter 1st Line

Arbetsbeskrivning

Är du driven, social och sugen på nya utmaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Xllnc Advise söker helpdeskagenter till vår kunds servicedesk, där du kommer att supportera användare via telefon, mail och remote.

I rollen som helpdeskagent kommer du att ha en viktig funktion, då servicedesken är hjärtat för IT hos vår kund. Ditt tekniska intresse och dina kunskaper inom Citrix, Office 365 och Windows 10 är minst lika viktiga som ditt sociala sinne. För dig är det självklart att i varje ärende överträffa användarnas förväntan, genom att ge den bästa möjliga service.

Vi ser gärna att du har arbetat med kontoadministration/behörighetsadministration i Active Directory samt att du har god kännedom kring ITIL processerna (det är mycket meriterande om du innehar ITIL v3 certifiering).

Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt så krävs det att du har den sociala kompetensen, god problemlösningsförmåga i kombination med engagemang, struktur och noggrannhet. Du är en lagspelare men även har lätt att ta egna initiativ och du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

I den här processen kommer vi att träffa kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Skicka därför in din ansökan redan idag, men under veckorna 29–30 har vi begränsade möjligheter att återkoppla på frågor kring rollen.

I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.



Hos oss på Xllnc Advise får du goda utvecklingsmöjligheter både i din yrkesroll och på det personliga planet. Vi arbetar med många olika slags kunder vilket gör att du får möjlighet till varierande och spännande uppdrag. Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning med en fast månadslön vilket gör att du kan fokusera på ditt uppdrag utan att vara orolig över framtiden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise Stockholm
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 12 juli 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024