OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Jobzone
Jobzone Stockholm är ett värderingsstyrt bemannings- och rekryteringsföretag. Vi skapar framgång för individer och organisationer. Jobzone Stockholm är verksamma i Stockholm och är en del av Jobzonekoncernen med mer än 50 kontor i Norge och Sverige. Vi arbetar systematiskt enligt affärsmodellen ”Produktiv Bemanning” för att tillsammans med våra kundföretag skapa lösningar för långsiktig personalförsörjning av kompetenta och engagerade medarbetare.
Jobzone Stockholm är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Arbeta i Supportcenters första linje med att hjälpa bankens medarbetare med deras frågor/problem rörande arbetsplats, mobiltelefoner, skrivare, applikationer mm.
Arbetstider
Kontorstider
Krav
Erfarenhet från Helpdesk SupportCenter. God kommunikationsförmåga via telefon. Goda kunskaper från arbete med ärendehanteringsverktyget WIN7
Meriterande
Ha en hög servicenivå samt behärska engelska i tal.
Tillsättning
Omgående, så skicka din ansökan redan idag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rickard Krusell
Carl Myléus Eriksson
Henrik Lindström
08-4480640
Mikael Törnberg
0734477242
Anders Dahlberg
0768950535
Mikael Törnberg
Anders Dahlberg
Mikael Thörnberg
Åse Rehbinder
Per Lindberg