OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Xllnc Advise AB söker dig till vår kunds Servicedesk med kontor i Stockholm, där du kommer att ge IT-support till vår kunds användare.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantera och lösa ärenden
• Registrera och återkoppla ärenden
• Ta emot felanmälan
Din profil
För att passa i servicedesken är du social, driven och har en samarbetsförmåga samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Du är nyfiken och tycker om att lösa användarnas IT-relaterade problem samtidigt som du ger den bästa möjliga servicen. Du har mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och engelska.
Krav
• Felsöka PC, både mjukvara och hårdvara
• Active Directory
• Windows 7/10
• Office 365
Meriterande
• Van med att arbeta i olika ärendehanteringssystem
• Klienthantering via remote verktyg
• Felsökning av server och nätverk.
Om företaget
På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.
Uppdraget är en del av vår konsultuthyrning. Du kommer vara anställd av Xllnc Advise och arbeta som konsult ute hos vår kund.
Villkor
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Start: Omgående
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847