OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Radisson Blu Royal Viking Hotel ingår i Radisson Blu Hotels & Resorts, som anses vara den snabbast växande hotellkedjan i Europa. Radisson Blu Royal Viking Hotel har 459 hotellrum, restaurang, två barer, gym, festvåning samt 13 konferensrum.
Vi söker nu en Housekeeping Manager. Du rapporterar till General Manager.
Dina huvusakliga ansvarsområden är:
• Att ansvara för den dagliga driften på avdelningen
• Leda och motivera ditt team till att överträffa gästens förväntningar
• Ansvara för den del som berör Housekeeping i vårt CSR-program-Responsible Business
• Att leda och säkerställa avdelningens kvalitetsarbete
• Ansvara för budgetarbetet och fortlöpande följa upp avdelningens resultat
• Ansvara för att schemaläggning sker korrekt och optimalt för verksamheten
• Säkerställa informationsflödet inom avdelningen och från avdelningen till andra avdelningar i hotellet
Din profil:
För att passa för rollen ser vi att du har minst 2 års erfarenhet av en arbetsledande position på avdelningschefsnivå inom hotellverksamhet gärna i kombination med en relevant utbildning på eftergymnasial nivå. Du har också yrkeserfarenhet från housekeeping. Du tycker om att leda och motivera människor och att uppnå resultat. Du är en stark kommunikatör och du har ett öga för detaljer. Att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift är av vikt.
Vi erbjuder:
• Fastanställning efter 6 månaders provanställning
• Utvecklingsmöjligheter i en mycket attraktiv hotellkedja
Vi kommer att starta rekryteringen omgående. Du är välkommen med din ansökan senast den 15 februari 2017. Vill du veta med om tjänsten kan du gärna kontakta Christian Herslow, General Manager på 08-506 540 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Gunilla Borgström Mattsson
0706-712020
Mikael Rönnqvist
Anneli Arvidzon
08-506 540 00
Mikael Rönnqvist
08-506 540 00
Johan Månsson
08-50654000
Christian Herslow
08-506 540 00
Emma Bergström
08-50664000