Housekeeping Manager-Scandic Segevång  Malmö

Housekeeping Manager-Scandic Segevång Malmö

Arbetsbeskrivning

Strax norr om Malmö, ett par svängar in från E20 ligger Scandic Segevång. Trots det naturnära läget är det nära till centrala Malmö och kommunikationerna dit är goda. Vi har en stor variation bland våra gäster, allt från business till semestrande familjer.

Våra gäster är det viktigaste hos oss och att vi levererar service till dem på en mycket hög nivå är vårt främsta fokus.

Vi söker en Service Team Manager med ansvar för Housekeeping och Property Services till Scandic Segevång.

På Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Service Team Manager är du den som motiverar, driver, utvecklar och engagerar.

Vad innebär rollen som Service Team Manager?

- Housekeeping - Att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent. Det innebär att säkra att våra gäster få en ”WOW-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum.
- Property Services - att våra gäster möts av ett hotell som är helt och fungerande. Arbetet sker proaktivt utifrån hotellets drift- och underhållsplan och åtgärdande av akuta fel som uppstår - allt för att gästen ska få en vistelse i världsklass hos oss.

Du leder och utvecklar verksamheten och medarbetarna utifrån företagets strategi, mål och lokala förutsättningar.

Du har en passion för service och genom ditt ledarskap inspirerar och motiverar du dina medarbetare.

Som Service Team Manager är du även en del av den dagliga driften och du ansvarar för att planera och bemanna utifrån verksamhetens behov.

Du ingår i hotellets ledningsgrupp vilket innebär att du tillsammans med övriga kollegor i ledningsgruppen har ett övergripande ansvar för hela hotellet.

Vem är du?

Du är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer.

Som ledare ser du det som självklart att vara närvarande på olika tider och dagar samt har ett helhetsperspektiv i allt du gör.

Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot korta- och långsiktiga mål.

Vi på Scandic Segevång lever efter vår ledarskapskompass med Inspire, Collaborate, Build trust och Empower. Därför förväntar vi oss detsamma från dig.

Du har god administrativ förmåga, erfarenhet av ekonomisk planering och uppföljning samt god vana att arbeta i olika systemstöd.

Du behöver dessutom ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Information om tjänsten:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. För den här tjänsten tillämpar vi 6 månaders provanställning.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av personlighetstester som del av urvalet.

Välkommen till Scandic!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Scandic Hotels Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Besöksadress

SVEAVÄGEN 167
None

Postadress

SVEAVÄGEN 167
Stockholm, 11346

Liknande jobb


15 maj 2024

19 april 2024

6 maj 2024

11 mars 2024