HR-administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en HR-administratör till ett av våra kundföretag i Älmhults Kommun med start augusti t o m januari.

Engelska i tal och skrift samt god förståelse när det gäller danska och norska språket är ett krav.

Formell kompetens
- PA-utbildning
- B-körkort och tillgång till bil

Din bakgrund
Vi tror att du som söker har du redan hunnit samla på dig något eller några års arbetslivserfarenhet som HR-administratör. Du ska ha ett eget driv, vara idérik, arbeta självständigt och brinna för personalfrågor. Det är meriterande om du har arbetat i en strörre koncern.

Personliga egenskaper
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och det är viktigt att du är:
- Ordningsam, noggrann och flexibel
- En god kommunikatör och ambassadör
- En duktig nätverkare och kreativt lagd person
- En lagspelare med god förmåga att samarbeta med olika typer av människor
- Självständig

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Vistid.Heltid, dagtid. Älmhult


Tillträdesdag
Start Augusti

Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 2 augusti 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


26 april 2024

Bemanningssamordnare till Stöd och service

Bemanningssamordnare till Stöd och service

24 april 2024

Bemanningsassistent till Bemanningsservice, Umeå

Bemanningsassistent till Bemanningsservice, Umeå

23 april 2024