HR administratör till konsultuppdrag med start omgående

HR administratör till konsultuppdrag med start omgående

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en HR administratör till uppdrag med start omgående. Uppdraget sträcker sig ca 6 månader och för rätt person finns möjlighet till anställning hos kund.

I rollen som HR administratör kommer du att avlasta HR chefen och dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera administration, HR frågor och chefssupport. Du kommer att vara behjälplig vid bland annat att skriva personalhandbok, bilpolicy, anställningsavtal och löneförberedande frågor.

Vi söker dig som har en administrativ bakgrund och viss erfarenhet inom HR administration. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med lön. Har du tidigare erfarenhet av HR Flex är det ett plus.

För att passa i denna roll har du god erfarenhet av administration. Du är inte HR utbildad och och är intresserad av att fortsätta arbeta i en administrativ roll framöver och kan eventuellt tänka dig en anställning i denna roll framöver.

Det är viktigt att du har mycket god muntliga och skriftlag kunskaper i svenska.

Som person har du en positiv och orädd inställning samt har ett gott ordningssinne, är stresstålig och organiserad. Du trivs med att vara spindeln i nätet och drivs av att ha många kontaktytor och varierande arbetsuppgifter.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Joakim Hedqvist på 076-647 16 26. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-04-11.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel:

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2020
  • Ansök senast: 28 augusti 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Dokumentatör elnät

21 maj 2024

17 maj 2024

Planerare till Möllebackshemmet

Planerare till Möllebackshemmet

21 maj 2024