HR assistent

Arbetsbeskrivning

4finance är ett dotterbolag i en snabbväxande nordeuropeisk koncern.
Koncernen har idag över 1 000 000 kunder och bedriver sin verksamhet i Lettland, Litauen, Finland, Sverige, Danmark, Polen, Storbritannien, Spanien, Ryssland och Nordamerika.
Flera nya intressanta marknader kommer att öppnas upp under de kommande åren.
I Sverige marknadsför vi våra tjänster under varumärkena Vivus.se, Onea.se och 4spar.
Koncernen har en historik av snabb tillväxt vilket även är fallet i det svenska bolaget.
Koncernen har idag en ledande position inom sitt segment i alla länder vi verkar på och så är även fallet vad gäller den svenska verksamheten.
Vårt dagliga arbete speglar konsekvent kundens behov och önskemål.
På så sätt lägger vi grunden för en långsiktig relation till var enskild kund.
Företagets grundläggande värderingar speglar vår dagliga verksamhet, företagskultur, attityd gentemot kunder, kollegor, chefer samt den övergripande organisationen.
Vi tror för att bli framgångsrik måste man ha förmågan att tänka analytiskt, inneha god sammarbetsförmåga och snabbt kunna anpassa sig till nya situationer.
En yrkesman/kvinna som är en del av ett resultatinriktat team utmärker sig i sin arbetsinsats. Vi åstadkommer detta genom att arbeta i team och mot gemensamma mål.
En roll hos oss kommer att vara fylld av möjligheter då vår starka tillväxt öppnar upp för våra medarbetare att utvecklas snabbt i takt med att organisationen blir större och mer komplex.



Arbetsuppgifter:
HR-assistenten kommer ha ett nära samarbete med HR-chefen där en stor del utav det dagliga arbetet ligger på administration kring rekrytering och anställningar, policyfrågor, kompetensutveckling men även annan slags administration som rör exempelvis medarbetarundersökning, olika HR-projekt samt ansvara för att servicefunktioner som kontorsmaskiner fungerar på kontoret, inköp av material, posthantering etc.


Kvalifikationer:
Vi söker dig som har en administrativ utbildningsbakgrund, gärna med HR-inriktning och erfarenhet av personaladministrativt arbete och ett brinnande intresse för HR-frågor.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en person som har en god servicekänsla, är noggrann och strukturerad, är administrativt lagd, har hög integritet, förmågan att ta sig an nya arbetsuppgifter, självgående och lätt för att samarbeta.
Vi sätter även ett stort värde på att du har förmåga och intresse av att kontinuerligt utvärdera och utveckla våra administrativa rutiner och processer.

Språkkunskaper- Mycket goda kunskaper inom Svenska och Engelska i både tal och i skrift.
Du har goda datorkunskaper.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-Manager Sara Lindvall
0707940402
VD Daniel Stenberg

HR manager Sara Lindvall
0707940402
Inkassochef Ylva Åhlander
070 417 58 81
HR manager Sara Lindvall
0707940402
VD Daniel Stenberg

Inkassochef Ylva Åhlander
0704175881
Kundtjänstchef Sandra Göz

Kundtjänstchef Sandra Göz

Customer Care Manager Alexander Stenberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 4Finance AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 13 juni 2013

Besöksadress

Isafjordsgatan 30 A
Kista

Postadress

Isafjordsgatan 30 A
Kista, 16440

Liknande jobb


HR Internship

HR Internship

24 april 2024

HR-administratör

HR-administratör

23 april 2024

HR-administratör

HR-administratör

22 april 2024