HR-Koordinator till spännande uppdrag inom retail!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning / Work Description

Inhouse söker nu en driven HR-Koordinator för uppdrag till kund inom retail!

Som HR-Koordinator kommer du att vara med och stötta upp HR-avdelningen med administrativa uppgifter. Företaget är inne i en spännande fas och det gäller att ligga steget före, vara självgående, tillmötesgående och driven.

Arbetsuppgifter som förekommer i tjänsten:
- Utbildningskoordinering
- Avtalshantering
- Rekryteringsadministration (Boka intervjuer, ta referenser osv.)
- Introduktion
- Vara behjälplig mot chefer och medarbetare inom organisationen
- Övrig HR-administration

Din profil / Your profile

Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av att arbeta brett med administrativa uppgifter och gärna inom HR. Det är meriterande om du har en examen inom HR eller liknande. Du är en kommunikativ person som kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du driven, ambitiös och prestigelös. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta högt som lågt. Som person är du noggrann och organiserad. Du ska trivas i en administrativ roll och tycka om att arbeta i en föränderlig miljö. Du tycker om att arbeta självständigt likaväl som i team.

Övrigt / Other

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Inhouse fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin, elin.siggelin@inhouse.se

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 18 augusti 2015

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Brinner du för HR och kommunikation?

16 maj 2024

Sommarjobb som HR-administratör

Sommarjobb som HR-administratör

15 maj 2024

Administratör

Administratör

15 maj 2024