HR Management Coordinator

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Nu söker vi dig som vill anta en spännande utmaning inom HR! Vår kund inom fordonsindustrin söker dig som är organiserad och har erfarenhet av administration. Är du rätt person för detta uppdrag? Skicka in din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
Du arbetar med varierande administrativa uppgifter och stöttar ett team av HR Business Partners i deras dagliga uppgifter. Du är en central kontaktperson för både interna och externa parter, därför är det viktigt att du trivs i en utåtriktad och kommunikativ roll.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:

• Administration av HR-relaterade ärenden
• Driva och utreda HR-frågor
• Skapa och underhålla relationer med universitet och studenter
• Planera och organisera möten och konferenser
• Förbereda rapporter och presentationer
• Order- och fakturahantering
• Följa upp och analysera nyckeltal


Din bakgrund
Vi söker dig med flera års erfarenhet av en administrativ eller koordinerade roll, gärna inom HR-området. Du har god systemvana och lär dig snabbt ny programvara. Vidare talar och skriver du svenska samt engelska obehindrat. Slutligen är det meriterande om du har vana av arbete i en internationell miljö sedan tidigare.

Personliga egenskaper
Som person är du strukturerad och serviceinriktad samt har en god förmåga att prioritera för bästa möjliga resultat för gruppen som helhet. Detta uppnår du genom att snabbt få överblick och arbeta proaktivt i syfte att förebygga problem. Du trivs i en samordnade roll där du arbetar med flera parallella processer inom både service och administration. Slutligen har du en hög integritet och är trygg i dig själv.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Göteborg

Tillträdesdag
Enligt överenskommelse

Information
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt!

“As one of Sweden’s largest recruitment and staffing agencies Lernia works in a diverse international environment. In order to present you in the best way possible, we would appreciate if you attach CV and cover letter in English as well as Swedish!”

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 7 mars 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb


14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024

10 maj 2024