HR- och rekryteringsassistent sökes till Min Byrå

HR- och rekryteringsassistent sökes till Min Byrå

Arbetsbeskrivning

Min Byrå är en extern personalavdelning som grundades 2015. Visionen för oss är att alla verksamheter ska kunna ta hand om sin viktigaste tillgång, personalen! Därför ansvarar vi för att säkerställa ett professionellt och tillgängligt HR-stöd oavsett en verksamhets storlek eller bransch. Idag hjälper vi organisationer inom både privat, offentlig och statlig sektor. Vi finns stationerade i den vackra vinterstaden Östersund och hjälper kunder runt om i regionen, och ibland även utanför. Vi består av tre HR-konsulter, en rekryteringskonsult samt några samarbetspartners.Arbetsuppgifter

Nu söker vi en driftig HR- och rekryteringsassistent som kan komplettera vår verksamhet på timbasis! Tillsammans med våra konsulter kommer du att stötta våra kunder med löpande HR-frågor. Du kommer att arbeta både operativt och strategiskt med frågor som rör arbetsmiljö, rehabilitering, löneprocesser, arbetsrättsliga frågor och rekrytering. I arbetsuppgifterna ingår även införsäljning av våra tjänster till nya kunder.

Kvalifikationer
Vi söker dig som idag studerar inom HR eller liknande och vill utvecklas samt få erfarenhet av yrket i arbetslivet. Som person är du initiativtagande, flexibel och lösningsorienterad. En viktig egenskap för rollen är att du kan anpassa dig till olika människor och situationer. Arbetet är i stor utsträckning självständigt och kräver att du är duktig på att driva dig själv, planera din tid och organisera ditt arbete.

Vi hoppas att du kommer vilja vara kvar hos oss länge, och därför är det viktigt att du har ett sinne för att skapa affärer och långsiktiga kundrelationer. Du behöver tycka om att ta kontakt med nya människor, du drivs av att skapa affärer och av att nå uppsatta mål för att utveckla vår verksamhet.

Hos oss på Min Byrå får du möjlighet att utvecklas med stimulerande och spännande utmaningar. Du kommer få ett brett nätverk och erfarenhet av många olika branscher. Vi erbjuder stor flexibilitet genom mycket eget ansvar och förtroendearbetstid. Vi jobbar också aktivt med friskvård, sociala aktiviteter och att värna om våra anställda.

Övrigt
- Tjänsten är en extraanställning på timbasis med möjligheter till en tillsvidare anställning på deltid eller heltid
- Lön och arbetstider enligt överenskommelse
- Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse

Varmt välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag är 30 oktober.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jessica Flodin
063-140481
Rekryteringskonsult Peter Boije
063-140483
Rekryteringskonsult Daniel Enevärn
063-140485

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Min Byrå
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Besöksadress

Målsta 326
None

Postadress

Målsta 326
Frösön, 83293

Liknande jobb


HR- konsult till HR- enheten

HR- konsult till HR- enheten

29 augusti 2023

HR-ADMINISTRATÖR

28 augusti 2023