HRM Software AB söker en Systemförvaltare för Kundstöd

Arbetsbeskrivning

Om oss

HRM Software har idag Sveriges senast utvecklade HR-/ lönesystem för stora organisationer. Systemet hanterar lön, personella resurser samt tid och bemanning. Innovativt, personligt och tillgängligt – precis som ett HR-/ lönestöd ska vara. Läs gärna mer på hrmsoftware.se



Dina arbetsuppgifter

Vill du arbeta i ett företag som får människor och företag att växa?

För att fortsätta leverera samma goda kvalité och service till våra kunder söker vi nu ytterligare en medarbetare till vår avdelning Kundstöd. På denna avdelning hanteras ärenden levererade av vår kunds systemförvaltare och i denna roll blir din främsta uppgift att supporta dem genom att felsöka och analysera deras ibland komplexa frågeställning. I första hand tar du själv ansvar över att hantera dessa ärenden och vidtar åtgärder enligt avtal. Som stöd vid med specifika frågeställningar har du även ett nära samarbete med övriga avdelningar på HRM Software.

Relationsbyggandet är också en viktig del i detta arbete och du förväntas vårda och utveckla kundrelationer. Genom en nära dialog med kollegor inom HRM hittar du därför vägar för att på bästa vis stötta kunden. I denna tjänst ingår även vissa administrativa arbetsuppgifter så som fakturering och dokumentation av alla ärenden.


Din profil

Vår nästa kundstödsmedarbetare har med fördel erfarenhet från lönehantering i en systemförvaltande roll och med en vana av att ha jobbat projektinriktat och med kundkontakt blir du extra intressant. Annan möjlig kompetens kan vara utbildning inom systemvetenskap eller annan relevant erfarenhet inom dessa områden.
För att lyckas i denna tjänst är du affärsdriven och har förmåga att bygga förtroendefulla relationer. Du tycker om att alltid sätta kunden i fokus och drivs av att hitta nya lösningar. I denna roll önskar vi också förmågan att kunna växla mellan att göra djupgående till översiktliga analyser utan att tappa ambitionen och viljan att göra ett riktigt bra jobb.

Vi erbjuder dig en roll i ett team, bestående av sju personer, där alla har samma funktion men även fungerar som en specialist inom ett visst specifikt område. Ansvarsområden anpassade efter kompetenser och intressen. Är du en nyfiken person som vill arbeta med några av Sveriges största organisationer? Då kan vi erbjuda dig ett spännande uppdrag i ett expansivt och konkurrenskraftigt företag.

Vi har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök med CV och personligt brev via www.onepartnergroup.se. Vid frågor kontakta gärna rekryteringskonsult Gabriella Leske på 0470-32 38 32. Sista ansökningsdag är den 28 augusti.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gabriella Leske

Sanna Andersson
0470-323833
Linn Isberg

Cornelia Gustafsson
0470-323834
Linn Isberg
0470-323837
Sanna Andersson

Mats Ekenstam

Linn Isberg

Gabriella Leske
0470-32 38 32
Vanja Winroth
0470-323838

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Sydost AB Växjö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 29 juli 2016

Besöksadress

Storgatan 30, Växjö
None

Postadress

Storgatan 30
Växjö, 35231

Liknande jobb


Systemförvaltare, Personalsystem

Systemförvaltare, Personalsystem

7 november 2023

Systemförvaltare

Systemförvaltare

14 november 2023

Systemförvaltare till ekonomiteamet

Systemförvaltare till ekonomiteamet

14 november 2023