InBiz växer, vill du som utvecklare också göra det?

Arbetsbeskrivning

Oavsett om du snart är klar med dina studier eller jobbat 15 år så har InBiz en plats för dig. Det viktiga är att du är intresserad av affärssystem och ekonomi, är en ambitiös Systemutvecklare och har rätt inställning. Känner du igen dig detta får du gärna skicka in en ansökan eller länka din LinkedIn!

InBiz har idag 9 anställda, med ambitionen att bli ett par till kommande året. Kollegorna hjälper gärna varann, är måna om att din introduktion blir bra och att du får de förutsättningar du behöver för att lyckas och utvecklas i din roll. Vår senaste rekrytering till InBiz trivs utmärkt. Bolaget flyttar i februari till nya, större lokaler centralt i Gamla Gillet.

Om rollen

Detta kan vara en junior roll eller en mer senior, allt beroende på vem du är och vad du har med dig. InBiz arbetar med Dynamics 365 Business Central (f.d. Dynamics NAV) i Visual Studio Code där de programmerar i AL (specifikt för Business Central). Dina arbetsuppgifter i urval:

- Kundunik utveckling där du tillsammans med applikationskonsulter skräddarsyr affärssystem efter kundens behov
- Löpande förvaltning av kunders affärslösningar
- Produktutveckling inom bolaget för att hitta fler sätt att bättre kunna hjälpa era kunder


Vem är du?

Det får du gärna berätta för oss över en kaffe. Vi fokuserar på vad du kan, vad du vill och vad som får dig att trivas på jobbet. Resten brukar lösa sig.

Det är viktigt för rollen att du

- Har en god grund inom programmering, antingen från högskola eller självlärt
- Trivs med en del kundkontakt
- Har ett intresse för ekonomi och affärssystem
- Talar och skriver svenska obehindrat
- Har goda kunskaper i engelska


Det är ett stort plus ifall du

- Har erfarenhet av affärssystem från arbetslivet
- Har erfarenhet av t ex Flow, PowerApps eller liknande från Office 365


Låter det intressant?

Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt hos InBiz, men det är Uppstuk som sköter största delen av rekryteringsprocessen. Tjänsten är på heltid och tillsätts när vi träffat rätt kandidat, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

På Uppstuk sätter vi dig som medarbetare först, skapar oss en förståelse för vad som driver dig och matchar dig med ditt drömjobb!

I och med GDPR tar vi tyvärr inte tar emot ansökningar per mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johannes Wessman
072 - 545 87 00
Ida Söderqvist
0736545797

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uppstuk
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Stockholms Centralstation, Stockholm
None

Postadress

Stockholms Centralstation
Stockholm, 11120

Liknande jobb


16 maj 2024