Indesit söker en Office Manager

Arbetsbeskrivning

Om kunden

Företaget grundades 1975 och är ett italienskt bolag som idag finns i ett flertal länder i Europa och Asien och som över ett år sedan öppnade sitt nordiska kontor i kungens kurva. Indesit är både tillverkare och distributör av vitvaror såsom Indesit, Hotpoint och Scholtès. Bolaget har som målsättning att erbjuda återförsäljare bättre service genom kortare ledtider och stärka sin position/närvaro på den nordiska marknaden.


Om jobbet

Som Office Manager kommer du att arbeta som spindeln i nätet och vara en allt i allo. Du kommer att arbeta på det nordiska kontoret som består av 10 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:


- Ha kontakt med leverantörer

- Fylla i formulär och blanketter

- Vara behjälplig vid mässor

- Ansvara för inköp av kontorsmaterial

- Sköta bokföring och fakturering


Utvecklingsmöjligheter

Eftersom bolaget är i en tillväxtfas så får du här möjligheten att vara med på en spännande resa där du kommer in i en familjär arbetsmiljö med högt i tak, trevliga arbetskamrater och möjlighet till utveckling.

Kompetenskrav

Vi söker dig med gymnasial utbildning och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Då koncernspråket är engelska ser vi att du talar och skriver svenska och engelska flytande. Vidare har du även mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Personliga krav:

För att passa i rollen som Office Manager är du en kommunikativ, självgående och prestigelös person med skinn på näsan. Du kommer att arbeta med frihet under ansvar och därför ser vi gärna att du är en flexibel och ansvarsfull person.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Tjänsten är på 60-70 % under kontorstider. Tillträde sker i mitten av juni alternativt i augusti. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero med möjlighet till överrekrytering av kund.

Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=416


Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 29 april 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024