OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Motiveras du av att leda, utveckla och skapa extraordinära upplevelser? Då har du hittat rätt! Bli en del av vårt Inhouse Sales-team på Cirkus Venues!
Cirkus Venues är en av de största aktörerna inom Stockholms evenemangs- och besöksnäring med restauranger, hotell och arenor koncentrerade till Djurgården. Koncernen består av Backstage Hotel och Hotell Hasselbacken, Cirkus Arena & Restaurang, Konsthallen, Pop Story samt Glasklockan 2 som öppnar i norra Djurgårdsstaden under 2026.
Om rollen
Som Inhouse Sales agent är du bland annat med och skapar idéer, håller visningar och kundmöten för att tillsammans med kunden sätta grunden för den bästa mötesupplevelsen. Du blir är en viktig del i att Cirkus Venues blir en unik mötesplats som alla pratar om.
Du rapporterar till Inhouse Sales manager.
Exempel på arbetsuppgifter och ansvar
- Hålla kontakt med kunder för kommande förfrågningar
- Jobba nära vårt utesäljteam, projektledare och kollegor på andra avdelningar
- Besvara förfrågningar med innovativa och extraordinära förslag som du sedan följer med till signatur
- Hålla högsta service- och kompetensnivå och se till att gästerna och kunderna alltid blir korrekt bemötta
- Vara delaktig i att uppfylla försäljningsprognosen
- Vara insatt i specialerbjudanden, priser och avtal
- Arbeta efter avdelningens satta rutiner
- Arbeta aktivt för att driva merförsäljning och återvändande kunder
Din profil
Vi söker dig som är lyhörd och positiv, ett gott bemötande gentemot kollegor och kunder är en självklarhet för dig. Du har förmåga att arbeta noggrant och detaljmedvetet med stort fokus på resultat. Du har förmåga att skapa och bibehålla goda kundrelationer samt göra det lilla extra för att våra kunder ska vara extra nöjda. Du har energi och vilja att ta egna initiativ och komma med förslag som leder till att ditt team når gemensamma mål. Du har erfarenhet av en liknande roll sedan tidigare samt god systemvana. Du har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska.
Vad erbjuder vi dig?
Hos oss får du en fantastisk arbetsplats med möjlighet att utvecklas - både som individ och i grupp. Du blir del av en pulserande miljö där vi älskar att ha kul både med gäster och kollegor. Du får möjlighet att arbeta med unika och populära varumärken. Kan det bli bättre?
Omfattning och villkor
Tjänsten är heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader. Start efter överenskommelse. Bra förmåner och kollektivavtal är en självklarhet för oss!
Ansökan
I din ansökan vill vi att du inkluderar ett motivationsbrev där du förtydligar vad som attraherar dig med tjänsten. Motivationsbrevet ersätter det traditionella personliga brevet. Antingen lägger du en motiverande text direkt i ditt CV eller så bifogar du motivationsbrevet under ”Personligt brev” i ansökningsformuläret.
Sista ansökningsdag är den 25 maj. Men vi arbetar med löpande urval och kan tillsätta tjänsten även under ansökningstid. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!