Initiativrik maskinuthyrare!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av arbetsmaskiner och gillar att arbeta med kundkontakter? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag för dig på ett av Europas största maskinuthyrningsföretag i Järfälla!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att jobba som uthyrare och får användning av din goda servicekänsla när du bemöter olika kunder inom byggsektorn. Du kommer att ta emot och lägga order samt ge råd vid materialval både per telefon och över kunddisk. I arbetet ingår även en del administrativt arbete som registrering av returer och material, inköp och besvara frågor gällande fakturor och reklamationer.

Vem trivs här?
Har du tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete mot kund och en grundläggande datakunskap inom Microsoft Office samtidigt som du behärskar det svenska språket både i tal och skrift tror vi detta uppdrag passar dig. Din goda sociala förmåga och strukturerade och stresståliga personlighet gör att du snabbt smälter in i rollen och når positivt resultat.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och sträcker sig tillsvidare. Urvalet sker löpande.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08 598 981 54.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 20 november 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023