Initiativtagande orderhanterare till globalt företag

Arbetsbeskrivning

Initiativtagande orderhanterare till globalt företag
Har du minst 1 års erfarenhet av orderhantering, goda datorkunskaper och avslutad gymnasieutbildning? Skulle du beskriva dig själv som flexibel, driven och framåt? Då har vi det rätta uppdraget för dig! Randstad söker nu en initiativtagande orderhanterare för omgående start till globalt företag i Staffanstorp.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Malmö

Omfattning: Heltid, 37,5h/vecka (8-16). Start i mitten/slutet av februari och 7-8 månader framåt.

Arbetsbeskrivning

I rollen som ordermottagare kommer du att ta emot och registrera order i SAP via tel och mail från Norska kunder.

Dina arbetsuppgifter;

• är att arbeta med sälj-, kund- och lagerfrågor, hantera felsökning och efterlysa order.
• prishantering och andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma liksom stöttning till kollegor.
Detta är en tjänst för dig som gillar detektivarbete då du kommer att felsöka och efterlysa order.

Kvalifikationer

För den här tjänsten behöver du ha gymnasieexamen, minst års erfarenhet av orderhantering, goda datorkunskaper, goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift och gärna med fördel i något av de skandinaviska språken så som danska och norska.

Har du branscherfarenhet är det meriterande men det är inte ett krav.

För att passa i rollen är du initiativtagande liksom har ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-26, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 26 januari 2017

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023