Inköp koordineringsansvarig

Arbetsbeskrivning

Navkin är ett företag som erbjuder effektiva spårnings- och säkerhetssystem baserade på den senaste GPS- och GPRS-tekniken. Navkins systemlösningar är paketerade för företag inom transport & logistik, entreprenad och service.
​Navkins system levererar kundanpassad information som stödjer våra kunder att effektivisera, skydda och optimera sina verksamheter. Systemen bygger på en webbtjänst som är användarvänlig, nyckelfärdig och klar att tas i bruk direkt. Allt är inkluderat; uppstart, abonnemang, hårdvara, karttjänst samt trafikkostnad.
​Utöver detta kompletterar Navkin sitt kunderbjudande med unika produkter inom stöldskydd.


Vi söker en inköpare koordineringsansvarig. Den nya tjänsten är en del av vår förändringsprocessen. Du blir ansvarig för utveckling av hållbara relationer med våra leverantörer, främst i Kina och för att optimera inköpsprocessen och dess metoder. Du kommer arbeta nära våra leverantörer för att säkra kvalitet, utveckling och leveranssäkerhet.
För inköpsfunktionen är det viktigt att arbeta långsiktigt med frågor som leverantörsutveckling och framtida prognoser.
Tjänsten innebär resor, främst till Kina. Du kommer också ansvara för samtliga leverantörers besök även när det gäller utbildning, slutkundsbesök mm.
Du är van att arbeta med digitala verktyg. Erfarenhet från inköp är meriterande. Vi ser att du har vana av att hantera utländska relationer, främst från Kina. Du är bra på att organisera och arbeta självständigt.


Du är välkommen med din skriftliga ansökan till info@navkin.com senast 2020-03-31

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NAVKIN AKTIEBOLAG STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2020
  • Ansök senast: 5 april 2020

Postadress

KAMPEMENTSGATAN 30
STOCKHOLM, 11538

Liknande jobb


16 maj 2024

16 maj 2024

16 maj 2024

16 maj 2024