Inköp & Logistikkoordinator till tandvårdsbolag i Årsta

Inköp & Logistikkoordinator till tandvårdsbolag i Årsta

Arbetsbeskrivning

Till expansivt tandvårdsbolag tillsätter SJR nu en Inköp & Logistikkoordinator till deras. Vår kund har sitt huvudkontor i Årsta strax söder om Stockholm.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som inledningsvis pågår i 6 månader där du kommer arbeta som konsult hos vår kund. För rätt person finns det möjlighet till förlängning på uppdraget

Vår kund har ett fullsortimentserbjudande till svensk tandvård. Varje dag levererar dem förbrukningsartiklar, utrustning, service och digitala system till tandvårdskliniker runt om i landet. Som helhetsleverantör hjälper dem sina kunder från idé till installation och erbjuder service utförd av certifierade tekniker, leasingmöjligheter och smarta digitala tjänster. Dem grundandes 1989 i Sverige och här jobbar idag drygt 70 personer.

Om tjänsten

Arbetsuppgifter;

- Skapa inköpsorder i ERP (AX) samt avropa beställningar mot leverantörer. Godkännande av leverantörsfakturor.

- Fakturera alla projektorder. Dvs större order med komplexitet.

- Ansvarig för reklamationshantering och krediteringar avseende projektorder.

- Planera, beställa och sköta leveranser till kund.

- Viss masterdata hantering med fokus på inköp.

- Ansvarigt för vissa mindre lagerställen (inkluderat inventering, avstämningar och ev nedskrivningar).

- Samarbete samt samordning med annan personal som arbetar med lager.

Din bakgrund

Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasiel utbilidning inom inköp, ekonomi eller liknande. Som person är du självständig som driver sig själv och sitt arbete framåt. Du har erfarenhet av att arbeta med ERP-system, gärna Microsoft AX 2012. Du är kommunikati, självgående, Initiativtagande samt noggrann och strukturerad. Vidare är du prestigelös och kan kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-12-01.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2023
  • Ansök senast: 19 april 2024

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023