Inköp- och logistikansvarig

Inköp- och logistikansvarig

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Tjänsten som inköp- och logistikchef hos PVI Segerström innebär ansvar för lagerstyrning, lagerhantering samt materialförsörjning. Du kommer även få hantera kontakten med leverantörer med fokus på kvalitet samt att bibehålla och stötta hög funktionalitet i befintliga varuflöden. Detta innebär att du skapar kontaktytor dels mot inköpsaffären, men även mot den operativa verksamheten och övriga stödfunktioner. Detta kräver då en god helhetssyn av företagets affärer. Rollen innebär även att driva och utveckla inköpsarbete samt förbättringsarbete till gruppens fördel avseende arbetssätt och metoder.

Vem är du?

Är du en person som vågar ta för sig, har ett stort engagemang och vill vara med och skapa förbättringar? Vi ser även gärna att du har socialkompetens som hjälper dig att få med dig personalen mot nya mål. Vi söker dig som:
- Har minst 5 års erfarenhet av inköp, med vikt på erfarenhet inom förhandling
- Tycker om att göra affärer
- Kan ha ett personalansvar på cirka 10–12 personer i ditt team
- Kunna göra och följa upp lageranalyser
- Har förståelse inom produktionsplanering samt av att jobba nära verksamheten
- Är redo att ingå i vår ledningsgrupp
- Kunskap i ERP systemet Monitor är en fördel.
Låter detta som något för dig? Tveka inte med att söka redan nu!

Om Best bemanning & rekrytering

- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens

Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.

Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.

Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.

Vi är best på

- Administration
- Ekonomi
- Fastighetsskötsel
- Industri
- Lager och logistik
- Mark och anläggning
- Sälj och marknad
- Teknik
- Transport

Urval sker löpande. Ansök redan idag!

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


25 januari 2024

14 januari 2024

Category Sourcing Leader - CAT Layer-glued

Category Sourcing Leader - CAT Layer-glued

12 januari 2024