Inköpare och fastighetsansvarig

Arbetsbeskrivning

Konkurrensverkets övergripande uppgift är att arbeta för väl fungerande marknader genom effektiv konkurrens i privat och offentlig verksamhet till nytta för konsumenterna samt en effektiv upphandling till nytta för det allmänna och marknadens aktörer. För att du ska trivas hos oss behöver du vara strukturerad och uthållig men också nyfiken och initiativrik. Du ska ha förmåga att arbeta självständigt och ha en mycket god analytisk förmåga och hög integritet. Vi arbetar mycket i projekt och därför är också god samarbetsförmåga en viktig personlig egenskap. Vi kan erbjuda dig ett spännande arbete med trevliga kollegor. Vi har flexibla arbetstider och vill att arbete och familj ska gå att kombinera på ett bra sätt. Konkurrensverket finns i Stockholm i nybyggda lokaler i närheten av Stockholms centralstation. Vi har cirka 135 medarbetare. Dina arbetsuppgifter Planera och ansvara för genomförandet av Konkurrensverkets inköp och upphandlingar. Vara projektledare vid införandet av elektroniska inköp. Ansvara för frågor som rör lokalerna, exempelvis kontakter med hyresvärden skalskydd och brandskydd. Anpassa lokaler och fysisk arbetsmiljö i enlighet med myndighetens behov. Din bakgrund Du har minst fem års erfarenhet av att ha arbetat med inköp och upphandling. Du har god kännedom om lagen om offentlig upphandling. Personliga egenskaper Du är initiativrik, strukturerad och är van att arbeta självständigt. Du har hög social förmåga är serviceinriktad och har lätt för att samarbeta. Meriterande Du har arbetat med fastighetsfrågor. Du har erfarenhet av säkerhetsarbete.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalansvarig Urban Moberg
087001667 0765421667
Personalhandläggare Mattias Kerslow
087001511
Personalhandläggare Charlotte Ryrberg
08-700 15 90

Sammanfattning

Besöksadress

TORSGATAN 11
STOCKHOLM

Postadress

None
STOCKHOLM, 10385

Liknande jobb


23 maj 2024

Inköpare till Carla

Inköpare till Carla

22 maj 2024