Inköpare omgående till kund i Malmö

Inköpare omgående till kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta som operativ Inköpare? Är du van vid att arbeta självständigt i en internationell miljö? Då kan detta vara uppdraget för dig!

Om tjänsten
I rollen som inköpare kommer du att ha ansvar för inköp och leverans för både leverantörer och egen tillverkning. Du kommer ha eget ansvar för ett flertal leverantörer och aktivt arbeta för att säkerställa långsiktiga relationer med dessa. I arbetet ingår orderhantering, analys, lageromsättning, leveransplaner, ledtider, prognoser och lagernivåer. I rollen som Inköpare krävs det att du är noggrann, organiserad och kan fatta snabba beslut. Vi ser att du är en person som vill effektivisera interna processer, är affärsmässig och kan se helheten för att prioritera i ditt arbete. Då kulturen på bolaget genomsyrar ödmjukhet, respekt och hjälpsamhet krävs det att du bidrar till detta samt en hälsosam arbetsplats. Du kommer att ingå i ett team tillsammans med fyra andra operativa inköpare.



Om dig

Som person är du trygg i dig själv, kan snabbt analysera risker och fatta genomtänkta och sunda beslut. Du arbetar högkvalitativt, har struktur i ditt arbete och är lösningsorienterad. Att snabbt kommunicera och förmedla korrekt information både internt och externt ligger naturligt hos dig.

Din bakgrund

För rollen som operativ inköpare söker vi dig som har:

Erfarenhet av arbete med operativt inköp (det går bra att du är junior)

Erfarenhet av Medtech-branschen är meriterande

God systemvana (gärna excell). Erfarenhet av Business Central är meriterande.

God kunskap både i svenska och engelska

Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag heltid 2 mån (mest troligen längre)
Ort: Malmö
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse



Ansökan

För mer information om uppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-06.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2023
  • Ansök senast: 10 mars 2024

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023