OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker vi en duktig person som skall hantera inköp, innesälj och agera backoffice för säljarna. Du blir en del av ett team på 6 personer som sitter i trevliga lokaler på Östermalm. Bland våra kunder finns flera av Sveriges största företag och organisationer. Vi arbetar även med flera kända varumärken i vår produktportfölj. Ditt arbete blir inom affärsområdet profil & presentreklam och därför ser vi det som extra positivt om du arbetar som säljare, KAM eller inköpare i branschen idag. Arbetet är väldigt omväxlande, kreativt och roligt Du sköter en del kontakt med våra leverantörer och förhandlar om priser, du hanterar hela delen fram till order själv, som hjälp har du en originalare som sköter om korrektur, inköp, leveransbevakning samt leverans. Du tar emot inkommande samtal och ringer även en del kunder, ansvarar för vårat showroom och produktsortimentet och ser till att det är uppdaterat. Personliga egenskaper vi tror att du har/kan: Kan hantera mycket information på en gång (telefon, in/utgående, registrera i CRM systemet, mail, kundbesök mm) Tål ett högt tempo. Du har en seriös säljstil och gillar att arbeta med långsiktiga affärsrelationer. Du är en lyhörd lyssnare och kommunikatör. Du har analytisk förmåga och ett säljande beteende. Datavana Önskemål: Erfarenhet av profil & presentreklam eller tryckbranschen Mer info www.thebrandconcept.se (vi vill inte bli kontaktade av rekryteringsföretag el. liknande)
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig
Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig