Inköpare till internationellt bolag i Lund!

Arbetsbeskrivning

Ett internationellt bolag i Lund har flaggat att de snart kommer ha behov av nya grymma inköpare!

Om tjänsten

Du kommer att arbeta proaktivt för att säkerställa att produkterna finns tillgängliga när kunderna efterfrågar dem. Du kommer arbeta koordinerande och planerande för att se till så att ordrar & leveranser flyter på som de ska. Du kommer att övervaka material tillgängligheten och även lagerhantering. Du analyserar och övervakar KPI. Samtidigt så jobbar du med övriga administrativa uppgifter relaterat till inköp.

Vem söker vi?

För denna rollen så söker vi efter dig som har en högre utbildning inom inköp, supply chain eller liknande. Har du tidigare arbetat i en liknande roll är detta meriterande men inget krav. Det är grymt om du är van vid att jobba i olika affärssystem och grymmast är det om du har erfarenhet av ERP-system. Utöver detta så kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.

Rätt person för denna rollen är självgående och initiativtagande. Du beskriver dig själv som en problemlösare och är inte rädd för att ta tjuren i hornen för att lösa det aktuella problemet.

Anställning

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start efter årskiftet. Du kommer initialt bli anställd på 6 månader som konsult hos Gigstep, men med ambitionen att konsultuppdraget ska leda till en anställning direkt hos företaget. Uppdraget är placerat på företagets kontor i Lund och arbetstiderna är vanliga kontorstider.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Liknande jobb


20 maj 2024

10 maj 2024

17 maj 2024