Inköpare till Myndighet

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet i rollen som Inköpare till ett uppdrag hos vår kund i Stockholm.

Ditt uppdrag består av att bidra till utbyggnad av nya och förnyelse av befintliga tjänster med upphandling av framförallt konsulttjänster. Du ansvarar för hela inköpsprocessen från framtagning av förfrågningsunderlag och avtal, utvärdering av anbud, förhandling med leverantörer samt kontraktsförvaltning. Dina arbetsuppgifter kommer även innefatta arbetsuppgifter kopplade till det strategiska kategoristyrningsarbetet som exempelvis systematisk uppföljning av leverantörer, kontraktsförvaltning, utvecklingsarbete inom kategorin med mera.

Uppdraget kräver god kompetens och förståelse för kommunikation och relationsbyggande, då inköpsrollen innebär kontaktytor inom hela verksamheten och med leverantörer.

För att lyckas i uppdraget ser vi gärna att du har:
- Relevant utbildning exempelvis som ekonom, ingenjör, jurist eller KY-utbildning inom inköp eller motsvarande
- Erfarenhet av att avropa/upphandla konsulter eller genomfört rekryteringar

Står vikt läggs på personliga egenskaper

Din ansökan: Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Start omgående.

Om Quest Consulting: Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid 100% Tillsvidare
  • Publicerat: 14 mars 2019

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024