Inköpare/Upphandlare för konsulttjänster

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med inköp och uppföljning av konsulttjänster i en global framgångsrik organisation? Nu söker vi dig som är en vass förhandlare och som vill bredda ditt kontaktnät och dina erfarenheter inom inköpsområdet.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som inköpare/upphandlare hos vår kund kommer du hantera förhandlingar och leverantörsrelationer kring inköp av konsulttjänster. Du kommer att arbeta med både nya avtal samt uppföljning av befintliga ramavtal. Du agerar stödjande till berörda avdelningar och hanterar uppkommen inköpsadministration. Vidare kommer du att arbeta med pågående konsultleveranser gällande kvalitet, ramavtal och utvärderingar.

Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat som inköpare och som har erfarenhet av konsultinköp kommer trivas bra här. Är du en van förhandlare, trivs med att arbeta med försäljning samt är en duktig administratör är den här tjänsten helt rätt för dig. Då du kommer arbeta i en internationell miljö där koncernspråket är engelska är det viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift.

För att lyckas i rollen är du kommunikativ och duktig på att skapa dialog med kunder och leverantörer. Du är självgående, har en hög aktivitetsnivå med förmåga att koordinera flera processer samtidigt. Som person har du en professionell framtoning, är drivande och har skinn på näsan. Det är viktigt att du även trivs med administrativt arbete och har sinne för ordning och reda.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön: Individuell lön
  • Omfattning: Heltid Start: Omgående
  • Publicerat: 9 juli 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024

Indköpare

23 april 2024