Inköps- och upphandlingsansvarig till Lund sökes

Inköps- och upphandlingsansvarig till Lund sökes

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet som upphandlare inom verksamhet som omfattas av LOU? Sök till denna tjänst redan idag. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.



Om uppdraget

Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i 3 månader fram. Möjligheter till flextid och arbete hemifrån finns. Tjänstgöringsgrad: heltid. Placeringsort: Lund

Dina arbetsuppgifter

- Som Inköps- och upphandlingsansvarig har du ett helhetsansvar för organisationens inköp och upphandlingar
- Rollen kräver god förmåga att utveckla, konkretisera och skapa attraktiva upphandlingsunderlag som skapar verkligt värde och som bidrar till Folktandvården Skånes fortsatta positiva utveckling
- Du planerar och koordinerar upphandlingsarbetet i stort men driver också egna upphandlingar
- Du fungerar som stöd till både huvudkontoret och kliniker som är beställare av upphandlingstjänsterna
- I rollen ingår också att följa utvecklingen inom upphandlingsområdet i stort, vara väl insatt i verksamhetens förutsättningar och förstå vilka krav vi både ska möta och ställa
- Att arbeta med försörjningsstrategier och ekonomiska kalkyler utgör också en del av tjänsten



Dina kvalifikationer

- Erfarenhet som upphandlare inom verksamhet som omfattas av LOU

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: Nadine Ayari på nadine.ayari@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 22 mars 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Upphandlare

Upphandlare

18 mars 2024

18 mars 2024

Upphandlare

Upphandlare

15 mars 2024

13 mars 2024