Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en inköpsassistent för uppdrag hos St1 Sverige  AB  i Stockholm. Uppdraget förväntas börja omgående och pågår i 6 månader. Vi arbetar med ett löpande urval för intervjuer, så välkommen med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som inköpsassistent stödjer och avlastar du företagets kategoriansvariga med administrativa uppgifter kring uppdatering av artikelinformation, priser, avtal, kampanjer och produktkataloger. Du kommer att ha hand om uppdateringar av information på intranätet. Du kommer även bistå masterdataansvarig i att uppdatera artikelinformation i St1s affärssystem. Rollen innebär mycket kontakt både mot företagets franchisetagare och leverantörer.
Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område. Du har erfarenhet från liknande roller med fokus på administration i högt tempo med högkvalitativ leverans. Vidare så har du även erfarenhet att arbeta med tydliga deadlines och mot flera olika gränssnitt.
För att trivas i denna roll är du noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du är prestigelös och tycker om att hjälpa till där det behövs.
Vi ser också att du: Har god datorvana, inkl. Microsoft Office och specifikt Excel Har förmåga att hantera stora datamängder i högt tempo med stor säkerhet Är drivande och handlingskraftig Är affärsmässig och resultatinriktad Är detaljorienterad och noggrann
Om Edge of Talent
Till oss vänder sig några av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Vi har ett brett spann av roller, vi har möjligheten att ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Ansökningsprocessen
Edge of Talent hanterar din ansökan och svarar på eventuella frågor om tjänsten. Sök tjänsten med din Linkedinprofil eller bifogat cv snarast då vi har för avsikt att tillsätta tjänsten omgående. Vi hanterar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan utsatt sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Sara Brandtman
0709402799
Ulrika Wörding

Gabriella Mjölnevik

Gabriella Mjölnevik
0705409790
Camilo Vasquez
07094003
Ulrika Wörding

Karolina Hedenström

Karolina Hedenström

Stella Marthin
0706015887
Stella Marthin
+46735826382

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Edge Of Talent AB Ekerö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • .
  • . 6 månader
  • Publicerat: 14 juni 2019

Besöksadress

Näckströmsgatan 1
Stockholm

Postadress

Box 54
Ekerö, 17821

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023