OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi en inköpsassistent. Det är ett krav att du kan påbörja uppdraget under december månad.Uppdraget beräknas pågå 2 - 3 månader.Arbetsplatsen är i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter - Leverantörsregistrering och uppdatering i system.- Orderhantering - Uppföljning - Kontakter internt med HR och IT.- Mindre upphandlingar. Kvalifikationer Det är ett krav att du har goda kunskaper och förståelse för hela kedjan i inköpsprocessen.Det är ett krav att du har minst två års erfarenhet från en inköpsavdelning och har arbetat i SAP/R3 samt har goda kunskaper i engelska. Märk din ansökan "Inköpsassistent".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.