Inköpsassistent med start omgående, Kista

Inköpsassistent med start omgående, Kista

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vill du vara delaktig och bidra till vår kunds framgångar på en global marknad. För dig som vill jobba för ett svenskt, framgångsrikt industribolag är detta en kul utmaning, där du som inköpsassistent får representera ett starkt och populärt varumärke av svensktillverkade kvalitetsprodukter.
Kund sitter i fina lokaler i Kista och tjänsten ska starta så snart som möjligt och pågå i ca 6 månader med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att vara anställd via oss på Avanzera AB. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Som Inköpsassistent kommer du att arbeta med operativt inköp. Rollen innebär många kontaktytor både internt och externt. Du kommer att arbeta med företagets leverantörer i Sverige, Europa och Asien. Du ingår i ett team med planerare och inköpare, där ni kommer att arbeta tätt tillsammans.

Förekommande arbetsuppgifter:

• Hantera och följa upp ordererkännanden
• Bevaka leveranser
• Rapportera eventuella avvikelser i inflödet av material
• Registervård


Din bakgrund:
Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande tjänst sedan tidigare. Dessutom behöver du behärska både engelska och svenska i tal och skrift. Du har tidigare arbetat i Office-paketet och då särskilt Excel. Har du relevant utbildning för uppdraget ser vi detta som meriterande.

För att passa i rollen som Inköpsassistent hos vår kund behöver du vara engagerad och noggrann.
Du har en god telefonvana och tycker om att ha daglig kontakt med andra och har lätt för att kommunicera tydligt. Du är en person som är driven och vill framåt, och som inte är rädd för att hugga tag där det behövs.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara någon minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023