Inköpsassistent till Ellevio

Inköpsassistent till Ellevio

Arbetsbeskrivning

Är du i början av din din karriär och vill samla erfarenhet i en spännande roll inom administration och inköp? Ellevio är mitt i en spännande förändringsresa och söker nu en inköpsassistent för att stötta upp deras organisation under denna intensiva period. Här kliver du in i ett engagerat team med fokus på att skapa resultat och vi letar efter dig som delar passion för noggrannhet och struktur.

OM TJÄNSTEN

I rollen som inköpsassistent får du kliva in i en dynamisk arbetsmiljö och en möjlighet att vara en del av ett framstående team. Tjänsten sträcker sig till årsskiftet med goda chanser till förlängning och är en perfekt roll för dig som är ute efter att samla på dig erfarenhet. Du kommer att ha möjlighet att arbeta både på plats och på distans.

Du erbjuds
- Möjligheten att bredda din erfarenhet
- En företagskultur genomsyrad av värme, prestigelöshet och hög kompetens
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Administrera och hantera olika avtalsmallar och dokumentation
* Kontakta ett stort antal leverantörer och meddela om en avtalsövergång
* Jaga in bekräftelser på accept
* Administrera utväxling av tilläggsavtal/överlåtelseavtal


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, helst inom inköp
- Är systemvan och har lätt att sätta dig in i nya system.
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet inom inköp

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Vi söker dig som är självgående och strukturerad,. Du är proaktiv, målmedveten och kommunikativ och har förmågan att snabbt etablera kontakt och skapa förtroende.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2023
  • Ansök senast: 20 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023