Inköpsassistent till Västerås

Arbetsbeskrivning

Presentation

Vi söker nu en inköpsassistent för ett konsultuppdrag i Västerås.
Uppdraget förväntas starta 1:a september och pågår under 3 månader med möjlighet till förlängning.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före annonsens utgång, skicka därför din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Som inköpsassistent kommer du att vara en del av företagets inköpsavdelning och ditt huvudsakliga uppdrag är att hantera fakturor i fakturahanteringsprogrammet SIW men även stötta inköpsavdelningen där det behövs. Ditt arbetsverktyg är SAP.

Utbildning/erfarenhet

Till det här uppdraget söker vi dig som är utbildad inköpare med något eller några års erfarenhet av liknande uppdrag. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska och har grundläggande kunskaper i SAP (huvudsakligen i transaktion ME22N, ME21N och MIGO) vi ser gärna att du även har erfarenhet av SIW.
Som person är du nyfiken och van vid att driva ditt arbete framåt. Du trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo har en god kommunikativ förmåga.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Inom sälj och marknad finns många kreativa möjligheter. Med en bredd från marknadschef och säljare till inköpare, informatörer och webbredaktörer har vi tjänster och uppdrag som kan intressera dig. Som konsult får du möjligheten att testa olika yrken och få en bred erfarenhet längs vägen fram till ditt drömjobb.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 21 augusti 2015

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023